2009/12/02

Sűrítve

Pár napig nem volt szerencsém az internettel, ezért sajnos nem tudtam írni, pedig nagyon szerettem volna elmesélni, hogy - ami a legfontosabb - végre sikerült Zsófinak majdnem magától kakilnia. Azért írom, hogy majdnem, mert egy Laevolac szirup segített neki. Aztán azt is szerettem volna nagyon leírni, hogy Kincső mennyire édesen tud játszani, mind a két Lánykám mennyire el tudja magát már foglalni. Aztán azt is szerettem volna rögzíteni, hogy vasárnap újabb látogató érkezett szerény otthonunkba. Igaz, nem őt vártuk, hanem Szilvit és népes családját, de ők nem tudtak jönni, már többedjére hiúsult meg a látogatás, de eljött Ildi barátnőm. És végül, de nem utolsó sorban tegnap eljött hozzánk ismét az én Klári mamám, akiről ezúttal nem voltam rest fényképeket készíteni, amikből ide is fogok betűzni. Most ezekről fogok írni egy kicsit terjedelmesebben, mert ezért készült ez a blog. :)

1 megjegyzés:

Szitya írta...

Remélem, hogy a következő céldátum már a jó lesz!!!!
Puszi nektek addig is,
Szilvi és az ő "népes családja"