2009/12/02

Ildi barátnőm látogatóban

Mint már említettem volt, vasárnap újabb látogatónk érkezett Ildi személyében. Nagyon örültem neki, már régen láttam. Sajnos lánykáját és férjurát otthon hagyta, de még így is nagyon hálás vagyok, hogy megtette értünk a nagy utat, otthon hagyva a többieket. Ildivel még a főiskolán szövődött barátság közöttünk, és mondhatom, hogy neki köszönhetően tartjuk még ma is a kapcsolatot, hiszen én, szégyenszemre nem vagyok nagy telefonálós, így nagyon ritkán jut eszembe felcsörögni a számomra fontos embereket. Egy idő után meg már nincs képem felhívni őket. :( De szerencsére Ildi nem adja fel, mindig megkeres, és most meg is látogatott minket. Kincsőt egyből kézbekapta, Zsófi aludt éppen. Kincső is egy szempillantás alatt elaludt a karjaiban, aztán aludt egészen addig, amíg Ildi el nem kezdte mondani, hogy lassan mennie kéne... Erre felébredt a Lánykánk is. :)

2 megjegyzés:

Ági írta...

Drága Vivien!

Ezen a fórumon is kívánok neked minden szépet és jót, névnapod alkalmából.
Hanna, aki ugye a névnapok nagy követője- nagyon puszil és üzeni, hogy ha rajta múlna minden nap ott lábatlankodna nálatok.
Egyébként pedig, hogy a nevedről is írjak, ha már annak a napját ünnepeljük ma, megállapítottuk a lányokkal, hogy szüleid szépet választottak.
Puszil,

Ágnes és a csajok no meg Zoltán is, -de hisz tudod!

Vivien írta...

Nagyon szépen köszönöm, és tudod: ajtónk mindig nyitva áll előttetek! Puszi.