2009/12/02

Klári mama látogatóban

Ismét itt volt Klári mama. Nekem Klári mama. Nektek más, de úgy nem nevezhetem... :) Minden esetre nagyon örülök, hogy ilyen sűrűn ellátogat hozzánk, és nagyon szégyellem, hogy csak most készítettem képet róla. Most sem sikerült teljesen, mert Kincső aludt, így csak Zsófi élvezhette a kényeztetését. Meg lett etetve, aztán mint a kisangyal, úgy elaludt, mintha kötelező lett volna. Sajnos ezúttal nem tudott sokáig itt lenni a Mama, de úgyis jön, amint lesz megint ideje.



Azt tudni érdemes a Mamáról, hogy 75 éves létére (ugye hogy mennyit letagadhatna???) még a mai napig nagyon aktív életet él. Ebbe beletartozik többek között az is, hogy még dolgozik, az Operában. Nap mint nap képes eljárni oda, késő éjjel ér haza, amikor vége az utolsó előadásnak is. És még bírja. Máshogy nem is bírna élni. Az otthon való tétlenkedést, de akár a háziasszonyi létet sem neki találták ki. Nem bír nyugton maradni egy órán keresztül sem. Utál és nem is tud egyedül lenni, élni. Imád utazni, az éves nyaralása tölti fel egész évre. Életem legszebb nyaralását neki köszönhetem: elvitt Ciprusra. Sose fogom elfelejteni, sőt, nagyon szeretnék visszamenni oda, annyira tökéletes volt ott minden. Felejthetetlen élmény marad számomra örökre. :)



Ahhoz képest, hogy mennyire ritkán lát Benneteket, egyből meg tudott különböztetni Benneteket egymástól. Kaptatok tőle egy zenélő mikulást és egy zenélő babát. Még régen vett ajándékba egy zenélő kacsát, nem nekünk, hanem egy barátnőm bátyjának a kisfiának, de valahogy nem jutott el hozzá, és múltkor elhoztam magammal Fótról. Azóta is imádjátok ezt a kacsát, ezért kértem meg, hogy ha talál valami zenélőt, azt szívesen veszitek. :) Egyelőre még megijedtek a mikulástól, de ha megszokjátok, szeretni fogjátok. Tudom. Köszönjük, Mama, és gyere minél hamarabb el megint hozzánk!

1 megjegyzés:

sedith írta...

Szia, Vivien!:)
Nem tudom, ha elolvastad, amit válaszoltam neked a főzős blogomban, de azt hiszem, nem. Azóta meg nem volt nekem alkalmam "hozzád" jönni.
Gratulálok a két gyönyörű csöppséghez, legyetek nagyon boldogok, szeressétek egymást mindig!:) Köszönöm, hoyg benéztél és bejelentkeztél a naplómba, már ott is írtam, hogy én "ismerlek". Titokban már a naplódba is többször benéztem. Remélem, hoyg időnként ezután is tudok majd jönni, bár írni nem hinném, hoyg mindig tudok majd. :)
Vigyázzatok magatokra!:)
Edith