2010/09/24

TibiKEdvéért

Tegnap este ismét átjött Tibi, éppen a Gábornak kellett valami kábel, vagy mi, nem tudom. Tibi szokott nekünk segíteni, ha valami nem jó a számítógépen, vagy most éppen a nyomtatónkat orvosolja, mert először rendeltem chip nélküli tintapatront, és ezt nem ismeri fel a nyomtató, és el sem fogadja, mert túl okos, Tibi szerint. :( Aztán az ő ötletére kiszedtük az eredeti patronból a chip-eket, és addig bütykölte, amíg a pirosat el is fogadta a nyomtató, de a sárgát még mindig nem.


Szóval, Tibi nagyon rendes, nem csak velünk, hanem ahogy egyre inkább észrevesszük, másokkal is. Pl. szerdán azzal keresett meg, hogy tudunk e kölcsönadni egy kolléganőjének légzésfigyelőt, mert hétfőn vitte haza a kislányát a kórházból, és amit kaptak, nem működik. Még aznap délután eljött érte, és vitte a babának, aki mint kiderült nem is a szomszédban lakik. :)

Tehát tegnap is itt volt a Tibi, este jött, és amíg ment a fürdés, ő próbálkozott a patronokkal. És akkor kérdezte, hogy akkor most simán fürdenek a Lányok, vagy a "biliben"? Már egy ideje egyértelmű, hogy az egyik leglelkesebb olvasónk, "névtelenül"... Mondtam, hogy Kincső a karikában, Zsófi pedig simán. Erre megjegyezte, hogy akkor ugye reggelre ez fent is lesz a blog-ban? :))

Ezért igyekeztem, félretéve a rendrakást, a mosogatást, a vaslást, a mosógépet azért beindítottam..., és jöttem lejegyezni, hogy igen, sajnos Kincsőnek egyelőre nem tetszik a sima fürdés, ő még szeretné élvezni a fürdetőkarika biztonságát. És hogy kép is legyen róla, Tibi figyelmeztetése után gyorsan gépet ragadtam és mentem fotózni:



Nincsenek megjegyzések: