2010/01/13

Két éve együtt

Drága Lánykáim, ma 18 órakor volt két éve, hogy Apával először találkoztunk. :) Ennek örömére megsütöttem kedvenc édességét, a túrótortát:


Szerencsére finom lett, nem úgy, mint az ünnepinek szánt ebéd... Egy kis félreértés történt, azt hittük a marhahúsról hogy disznóhús, így hát kellően rágós és ízetlen maradt a finomnak indult ebéd. De ezúttal a krumplipürét sem sikerült eltalálnom. Úgyhogy nagyon örültem, hogy legalább az ebéd vége jól sikerült.

Nálunk szokás, hogy saját készítésű meglepivel készülünk akár szülinapra, akár karácsonyra, vagy mint most is az évfordulónkra. Tavaly Apa (igaz, kis késéssel és ráhatással :)) egy szép szívet vágott ki fából, azt lefújta gyönyörű vörösre (mint a "Pözsi"), én pedig egy tablóval leptem meg. :) Idén nem voltunk ennyire kézműves kedvünkben, ahogy látjuk, de annál nagyobb szeretettel készítettük el "művünket"! Nekem igazi kihívás volt (az alsót csináltam én), és hát sajnos igénybe kellett vennem Apa segítségét is.


Szóval Lánykáim, elmondhatjuk, hogy meglehetősen termékenyek vagyunk Apával, két év alatt két Leányt "hoztunk össze". :) Két Tündérmanót, akik, ahogy ma megállapítottuk, rohamosan nőnek, értelmetek napról napra jobban nyílik, nem győzzük nézni, lesni, mi az "új tudományotok" az aktuális napon. Drága Életkéim, Veletek lett teljes az életünk, nélkületek csak egy hétköznapi pár lennénk, akik élnek egymás mellett, de miért is!? Értelmet nyert az életünk a születésetekkel, tudom, tudjátok, írtam már eleget, de ahogy nem tudok betelni Veletek, úgy nem tudom ezt sem leírni elégszer. :) Nagyon szeretünk Benneteket! Millió puszit küld: Anyucikátok (és tuti Apucikátok is)

5 megjegyzés:

Ági írta...

Még nagyon sokszor két évet kívánunk nektek!
( a túrótorta receptjét átdobhatnád)
Szeressétek még sokáig egymást és maradjatok sokáig ilyen figyelmesek egymással!
Kislányok tényleg követhetetlenül gyorsan fejlődnek és nőnek..valahogy a sajátjaimnál nem éreztem ilyen gyorsnak a tempót.
Puszi
Ági

Magdi írta...

gratulálunk az évfordulótokhoz, és a termékenységhez is :)

csuti76 írta...

Hát...megint sikerült megsiratnod Vivi!
Kívánok Nektek a továbbiakban is nagyon sok boldogságot, békét, szeretetet!!!

Puszi Nektek!

Kati

Natimi írta...

Drága Vivien!
Kívánok nektek még nagyon sok boldog évet együtt,ilyen szeretetben,békességben,mint most!

Akkor a következő két évben még két gyereket bevállaltok??...ha már ilyen jól sikerült ez a két gyönyörűség:))))

Nagyon szép ajándékokat készítettetek egymásnak!Az ebédért ne aggódj.Biztos vagyok benne,hogy Gábor a szándékot jobban értékelte,mint az ízeket:)És jobban érdekelte is:)Na és a túrótorta mindenért kárpótolta is:))

Ügyes vagy!
Puszillak,

Timi

Vivien írta...

Köszönjük szépen a jókívánságokat! :)

Puszi Mindenkinek!

Vivien