2010/01/11

Gyümölcs

Mivel Zsófi is rászokott a cicire (soha rosszabb szokása ne legyen), ezért úgy gondoltam, itt az ideje a rendszeres gyümölcsevés bevezetésének. Ebből is látszik, hogy MINDEN, amit elhatározok, megdől. Gondolok itt arra, hogy én réges régen, még nem voltak gyermekeim, mikor elhatároztam, hogy anyatejen vagy rossz esetben tápszeren kívül más ennivalót csak 6 hónapos koruk után fogok adni a gyerekeimnek. Ehhez képest még be sem töltötték a Csajok a 4 hónapot, mikor reszelt almát adtam nekik. Nem volt nagy sikere, talán túl darabos volt, nem tudom. Aztán jött a szilva, bébiétel és ital formájában, hátha segít az emésztésükön. Ennek sem volt sikere. Tegnap kipróbáltam egy újat, hátha... Alma+őszibarack. Szintén bébiétel - ettől is ódzkodtam, mármint a bébiételtől. Ezt már nem annyira utálták a Lányok, de balhé azért volt. Anyu mondta, hígítsam anyatejjel. Persze, mint minden új ötlettől, ami nem tőlem származik, fintorogtam, hogy majd keverem, fúj milyen íze lehet, stb... DE mint a legtöbb esetben, most sem a levegőbe beszélt Anyukám, mert csak nem hagyott nyugodni a dolog, és ma kipróbáltam. Történt ugyanis, hogy éjjel annyi tejem volt, hogy sok volt a gyerekeknek, ezért lefejtem, és nem akartam lefagyasztani, így ma a gyümölcsüket ezzel hígítottam. Sokkal jobban csúszott, nem fuldokoltak, de továbbra is üvöltöttek. :) Nem tudom, mikor fogják megszeretni, én nem adom fel. Most kétszer kapnak gyümölcsöt, utána elvileg tápszer jönne, de Kincső ma csak cicivel nyugodott meg. Zsófi meg nem mindig kéri a tápszert, úh továbbra is napi egy tápszer van. Max. kettő. Remélem, még sokáig tudom őket szoptatni, ettől is nagyon nőnek érzem magam, akár csak pocakosan! :) Mástól egyelőre nem nagyon érezhetem magam nőnek. :) De majd lefogyok. Jobb, ha nem fogadom meg, mert a végén ebből sem lesz semmi... :)

Nincsenek megjegyzések: