2010/01/24

Hétvége

Valahogy olyan élménydúsnak, sűrűnek tűnik a hátunk mögött lévő hétvége. Sajnálom, hogy vége. Megint 5 napot kell várnom arra, hogy Gábor CSAK a miénk legyen. :(

Holnap mondjuk "lopunk belőle", mert megint a konduktorhoz megyünk vizitre, de sejtésem szerint meg lesz a böjtje és nem 4-kor fog feljönni a munkából. :(

Ezt pár sort még vasárnap írtam le, ma már kedd van. Elég gyorsan haladok a bejegyzéssel. :) Azt azért hozzáteszem, tegnap Gábor már 4 előtt itt volt velünk!!! :)

De ne rohanjunk a történtek elébe, folytatnám a hétvégével, ha már erről szól a cím. Szombaton elmentünk a Húgomékhoz vendégségbe. Kicsit féltem tőle, mert múltkor nyűgösek lettek a Csajok délutánra, de hát muszáj nekik is alkalmazkodni és főleg szokni, hogy nem csak otthon vagyunk, hiszen márciusban legalább egy hétre megyünk a másik Nagynénihez, akihez nem érünk ki fél órás autókázás után és nem jövünk haza pár napig fürdésre. Aztán, ha azt jól bírták a Csajok, de miért ne bírnák jól, nem igaz!?, akkor ismét a fél nyarat autóban töltjük és barangolunk, kirándulunk és élvezzük a szép hazánk nyújtotta tájat és egymás társaságát. :) Hmmm, de jó lesz! :)

Mindig elkalandozok, nem igaz! :) Nagyon jól sikerült a szombat! Zoli a kedvemért külön kaját is készített, mert tudja, hogy a szoptatás miatt nem ehetek túl fűszereset, viszont lasagne-t csinált, abból pedig nem lehet kispórolni a fűszert. Így én - meg más is, aki nem bírt ellenállni -, kaptam natúr csirkemellet cukkini és sárgarépareszelék ágyon, fél őszibarackbefőttel a tetején, erre reszelt sajt és még úgy átsütve sütőben. Húúú, de fincsi volt. És ahogy tálalta!!! Nagyon adott a részletekre. Igaz, mindig ilyen királyi kajálásban van részünk, ha náluk ér minket a reggeli, vagy az ebéd. Nyami, már a gondolatától hízok 5 kilót. :)

Készül az ebéd a készülő konyhában... :)

Mivel aznap Anyu és Apu is dolgoztak, ezért is beszéltük úgy meg, hogy náluk leszünk aznap. Nagyon örültünk, amikor megtudtuk, hogy munka után mind Apu majd Anyu is csatlakozik hozzánk. Maradtak egy picit, majd hazamentek, aztán nekünk is el kellett kezdeni szedelőzködni, mert az új házirendünk részeként a fürdetés 7 órakor van, így legkésőbb addigra haza kellett érni, de inkább előbb.

Viszont jutott idő társasozni, színezni Zolikával, és persze nyugodtan jót enni. :)

Itt Kincső már bekéredzkedett Csilla ölébe... :) - megjegyzem, én már rég csődbe mentem :(

Azért jó Csilláéknál lenni, mert meleg van, és a Kislányok tudnak "meztelenkedni", amit nagyon élveznek. Múltkor ezt még nem tudtam, úh. kicsit melegük volt, ez is közrejátszhatott a nyűgösségükben, most viszont felkészültem és vittem úgy ruhát, hogy jó legyen nekik.

Ez még a meztelenkedés fázis, itt még nincs rajtuk a vitt ruci. :)

A vasárnapról külön írok, mert volt egy váratlan látogatónk, és mint minden látogató, ő is külön bejegyzést érdemel. :)

1 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

már titokban mind lestem, mikor írsz még:)