2010/01/17

Csak úgy

Igazából most nincs semmi különös, amiről írhatnék, de van szabad időm, a gyerekek alszanak, Gábor a munkájához számol valamit, rend van a konyhában, kipakoltam a gardróbban, gyerekszoba tiszta - többi nem érdekel, tv nem köt le, úh. gondoltam, írok egy pár sort. Elsőként be is tűztem ide egy tegnapi képet. Reggel készült, a Csajok kitúrtak minket az ágyunkból, de ahogy Zsófi kezét elnézzük, még nagyobb helyre lenne szüksége... :)

Aztán, arra a következtetésre jutottam, hogy azért is jó, ha vannak az embernek gyerekei, mert mindig új képekkel, naptárral tud kedveskedni a szeretteinek. Odafigyelünk arra is, hogy melyik hónapban kinek van névnapja, szülinapja és őt igyekszünk előtérbe helyezni - persze a gyerekek nem hiányozhatnak a képről. Februárban Jutkának lesz a névnapja, ezért őt érte a megtiszteltetés, hogy elsőként a Lányainkkal ő "pózolhatott". :) Sajnos valamiért nem tudtam a naptárt beilleszteni, de ez a kép került be:


Végülis azt is érdemes megemlíteni, hogy a Csajok szeretik a sütőtök pürét anyatejjel hígítva. :) Furcsa egy ízlésük van, de amíg esznek, addig nincs baj. Ezt ma felvettem, mert nagyon édik voltak. Ennél az egy kajánál nem üvöltenek, és elég szépen meg is eszik. Persze egy idő után már a szájuk szélén hagyják kifolyni a kaját, de ma is egy csomót ettek. Nem tudom, van e ebben mennyiségi határ, mennyit ehetnek így az elején, de most pl. megettek együtt egy fél üveggel, plusz az anyatej hozzá. Na, nem is panaszkodtak, hogy éhesek maradtak. Sőt, Gábor megállapította, hogy Zsófi már tud enni. :) Ugyanis Leányunk nyitja a száját, ha megy a kanál felé. :)




Csak azt nem tudom, melyik egészségesebb, ez a (mű)kaja, vagy a tápszer!? Mindegy, végülis. Éjjel tápszert kapnak, mondom én, aztán ma is megszoptattam Kincsőt, de előtte Zsófit is úgy, hogy mondjuk ő előtte valóban kapott tápszert, de még éhes volt, én meg lusta egy újabb adagot elkészíteni, úh. megszoptattam. :)

Na, Gábor befejezte a számolást, megyek hozzá, holnaptól úgyis megint munka van - már akinek :) -, kihasználom, amíg itt van és a Lurkók is alszanak.

Nincsenek megjegyzések: