2010/10/28

Kincső, Zsófi

Kedden észrevettem Kincső egyik hatalmas kacajánál, hogy kibújt felül is egy őrlőfogacskája. :) Most hirtelen nem is tudom, melyik oldalon, de azt hiszem a jobb első. Az alsó már teljesen kint van, de még csak a jobb oldalon. Legalábbis ennyit sikerült látnom a nagy nevetése közben. :) Olyan már eszembe sem jut, hogy benyúljak a szájába... :)

Ezen kívül Kincsőnk nagyon ügyes. Azt kell írjam, hogy bátorságban, ügyességben lekörözi a Hugocskáját. Most éppen ügyességben tűnt ki, a szétszedhető hordócskákat nem csak hogy egymásba tudja rakni, azt Zsófi is nagyon ügyesen teszi, hanem már a két összeillő felet is gyönyörűen összerakja, akár úgy is, hogy éppen már felé néz, nem oda figyel. Nagyon ügyes. Tegnap már Zsófinak is ment, de Kincső két nappal megelőzte. :)

A székekről simán lemászik, lehuppan, mikor hogy, meg éppen melyik széken ül, attól is függ. Zsófi még inkább segítséget kér a lejövetelhez. Ha meg éppen nem vagyunk a közelben, kivárja, míg meglát valakit, aztán jelzi, hogy lejönne. Pedig volt olyan nap, amikor simán le tudott jönni. Úgy látszik, valamiért bepánikolt, és inába szállt a bátorsága. :)

Kezdi Ő is utánozni az állathangokat, amiket mondok a könyvek nézegetése közben, mint a Zsófi is teszi már jó pár hete, ma pl. a nyuszit tök édesen leutánozta rólam, ahogy mozgattam az orromat, hogy így csinál a nyuszi. :)

Szépen rámutatnak az állatokra a könyvekben, ha kérdezem, hogy melyik a boci, a ló stb. Ez inkább a Zsófinak megy, nála látni, hogy tudja, mit mutat, míg Kincső csak rácsap a könyv egyik oldalára. Aztán vagy szerencséje van és eltalálta, vagy nem. :))

Szóval én maximálisan meg vagyok Velük elégedve ezen a téren. Viszont hogy ne legyen teljes az örömöm, sajnos gondok vannak az evéssel. És nem az, hogy kézzel tömik magukba a rakott kelt, ez hagyján, ekkor legalább esznek. Jó pár napja nem hajlandóak se kenyeret, se sós, vagy sajtos kiflit enni. Se vajasan, se üresen, sehogy. A sonkát leszedik róla, ha ráteszem, már azt sem csinálom, felesleges. Csak a sonkát eszik meg és a sajtot. Vagy ma reggel kaptam Papa készítette isteni finom kolbászt, az is elfogyott. Mosolyogtam is, mikor délelőtt Kincső felbüfizte a kolbit. :) A kenyeret csak bundás kenyér formájában hajlandóak megenni, vagy netalántán melegszendvicsként. De ezt is inkább a toast kenyérből készült összelapítós melegszendvicset. Nem tudom, meddig fog ez náluk tartani, meglátjuk. Ma reggel próbálkoztam olyannal is, hogy egyből csak üres kiflit kaptak. Ott hagyták. Illetve ledobálták a földre.

Egyébként az étvágyukkal sem vagyok megelégedve. :) Kíváncsi vagyok, ma hogyan fognak ebédelni, kelkáposztafőzelék lesz. Megyek is, készítem a rántást, meg ahogy hallom, felébredtek a Csajszikák.

Nincsenek megjegyzések: