2010/10/26

Én, Vivien, az Anya

Elkapott az alkotási láz. Még a múltkor, amikor Jutkának készítettem az albumot, nagyon megtetszett a dekorgumi, és úgy gondoltam, mást is lehetne belőle csinálni, ami dísze lehetne elsősorban a gyerekszobának. Ahogy Edit is írta, hogy a Lányok alvási idejében alkot, rájöttem, hogy igazából, én is tudok rá időt szakítani, bár tudnék ez idő alatt vasalni, port törölni, felmosni, blog-ot írni... :P De úgy voltam vele, főleg, hogy ilyen hogy is mondjam, nehezebben kezelhetőek a Csajok, hogy ennyi szórakozás jár nekem. Pedig az az igazság, hogy egyáltalán nem ennyi a szórakozásom, hanem sokkal több. Eldicsekednék vele, hogy hétfőnként tornázni járok Jutkával, ami 5-6-ig van, és utána agy bő félóra röpi jön, amin szintén részt veszünk. Csütörtökön "csak" röpire járok, szintén a Jutkával, erre fél 5 körül érünk oda, és fél6-6-ig tart. Vasárnaponként Gáborommal járunk tánciskolába, ilyenkor legtöbbször Anyu és Jutka vigyáz a Csemetéinkre, de a Húgom és Zoli is vállalják a pesztrálást, amíg mi táncizunk. Ez fél 6-7-ig van. És ha minden igaz, akkor szerdánként zumbázni is fogunk járni. Bizony. A tánciskola, ahova járunk, indított új zumba tanfolyamokat, amik között találtam egy megfelelő időpontút. Szerda 20-21 óráig, azaz pont odaérünk altatás után. :) Eljön velem Gábor is, aztán meglátjuk, hogyan tovább. Jó lenne, ha jó lenne, mert akkor már nem csak egy kis mozgásban lenne részem, ami nagyon jót tesz mind a testemnek, mind a lelkemnek, hanem fogynék is. Erről jut eszembe: másfél hét alatt lement rólam 2 kg!!! Mindez úgy, hogy nem fogyókúrázom. Azt sose tudtam, mert sose volt rá szükségem. Viszont a szervezetem magától nem kér sok ennivalót. Lehet, hogy ez idétlenül hangzik, de így van. Pár hete még sokat ettem, és hiába próbáltam keveset enni, a vége az volt, hogy nasiztam. Viszont azóta nem kívánok annyi ennivalót. Nagyon örülök neki, mert így talán tényleg beindul valami súlycsökkenés, és ha bejön a zumba is, akkor nem csak súlycsökkenés lesz, hanem zsírégetés, izmosodás is. :) Ezek a terveim. :)

ÉS íme az alkotásaim, amik még csak szárnypróbálgatások, ettől függetlenül büszke vagyok rájuk. Elkészülési sorrendben vannak.

Pillangó. Na, ezen látszik is, hogy ez volt az első. Móni ötletére alapozva, ragasztópisztollyal lettek rögzítve a részek egymáshoz. A falra kétoldalú ragasztóval. Nekem volt, hogy megolvasztotta a forró ragasztó a gumit, meg ugye nem is tudtam az egész felületet bekenni vele, tehát egy próbát megért, de a pisztoly el lesz téve az adventi koszorú idejéig... :)
 
 Malacka. Itt már jobban éreztem az anyagot. Az egészhez kétoldalú ragasztót használtam, nem voltam lusta kivágni a részeket pluszban még a ragasztóval sem. Itt már elégedett voltam a végeredménnyel. Hibát itt is követtem el, méghozzá azt, hogy a falra csak ragasztódarabokkal rögzítettem. Először. Merthogy a Lányok vérszemet kaptak, amikor szegény Malacka fülébe kapaszkodva látták, hogy jé, ez lejön! :) Ezért gyorsan el is távolítottam a falról, és kijavítva a hibámat, az egész Malackát beragasztóztam, körbevágtam és újra rögzítettem, ezúttal már sikerrel. :)

Micimackó. Nagyképűen hangzik, de itt már profi voltam. :) Semmi hibát nem lövettem el, talán éppen ezért nem is volt olyan izgalmas a Lányok számára - nem tudták leszedni a falról. :))

 Füles. Az én kedvenc figurám a Micimackóból. :) Itt még az asztalon van, nem a helyén, a falon. Neki is nagy sikere volt a Lányok körében.

 Háát, ezek az én alkotásaim, amiket mindig egy-egy alvás alatt dobok össze. Nem tudom, hogy a képeken látszik e, hogy nem csak Malacka csíkjai vannak pluszban felragasztva, hanem az orra, fülei, és a kezei is, Micimackónál szintén mind a két kar, és az egyik lába, és a ruhája, természetesen, valamint fülesnél is a láb lila részén kívül a farok, masni, pofi, "haja" és a füle is.

Nagyon tetszik most nekem ez a dekorgumi, mert könnyű vele dolgozni, aránylag sok színből lehet válogatni, és amennyi szabadidőm van, pont be tudok fejezni egy valamit. És ez jó. Nem csak élvezem, amit csinálok, hanem egyből megkapják a Csajszik is, akiket ismét nagyon nehéz pelusozni... :P

 

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Tokeletesek ,gyonyoruek anya ugyes vagy nagyon,hat gratulalunk a sok programodhoz ahova jartok ugyesek vagytok.pusizka

Natimi írta...

Hát ámulok és bámulok!!!Nagyon ügyes vagy Vivien:)Szuper szépek az alkotásaid és nem csodálom,hogy a lányoknak is tetszik.Nem utolsó sorban nagy öröm lehet,hogy tudod,te készítetted!!Büszke lehetsz magadra!

A dekorgumit nem ismerem,így nem nagyon értem,hogy hogyan is készül?!De nagyon jó dolog:))

A lányok képsorozata nagyon tetszik!!!Olyan helyesek:)
Istvánka is csinál ilyet.Vineta krém és nutellás kenyér váltogatva:))
Azt a fincsi rétest én is megkóstolnám.

Nem semmi,hogy ennyi jó kis programot tudtál magatoknak összehozni.A zumbára nagyon kíváncsi vagyok!Majd mesélj.
A vasárnapi táncórára pedig kicsit irigy is:):p...bocsi:))

Puszi,
Timi

Vivien írta...

Köszönöm a bókokat, jól estek. Valóban nagy öröm számomra is, és külön jó, h ilyen hálás a fogadtatás is. :)

Timi, nekem utána kellett néznem a vineta krémnek, de már tudom, h az a padlizsánkrém. Hát, jó kis ízlése van Istvánkának is... :D A dekorgumit könnyű ollóval vágni, a kétoldalú cellux-szal pedig simán lehet ragasztani, és bármit tudsz belőle csinálni. Nekem bejött nagyon az anyag. :) A rétes nagyon finom lett... :P A zumbáról pedig beszámolok, ahogy már nálad is ígértem.

Puszi Nektek.