2010/04/21

Pizzakoszorú

Edith ötlete alapján ma megleptem Gábort ezzel a pizzakoszorúval. Én csak az ötletet csentem el, a tésztát nem mertem megkockáztatni, úh. hagytam, hogy a kenyérsütőgép állítsa össze helyettem. A töltelék is a szokásos volt, bár most raktam fel gombát is, és nem mertem ananászt tenni hozzá, azt hittem, nem lesz jó az ízhatás, de lehet, hogy holnap rakok rá, mert maradt még tészta, és csak szaftosabb lesz az ananásztól.

Nagyon örültem, hogy eszembe jutott tegnap a pizza, mert mindenképpen ki szerettem volna próbálni, megalkotni, és örülök, hogy sikerült. :)





Sokkal könnyebb volt így enni a pizzát, nem volt száraz, pedig ránézésre azt hittem. És látványnak sem rossz... :)

Ezúton is köszönöm az ötletet, kedves Edith! :)

3 megjegyzés:

sedith írta...

Gyönyörű lett, és örülök, hogy ízlett, Vivi!
Látod, én el is felejtettem ugyanezt említeni: én is azt hittem, száraz lesz, mégis szaftosabb volt, mint a szokásos.
Ha van jól bevált tésztád, természetes, hogy nem veszel át másikat! Én sem vettem át azt a receptet, amelyiknél a koszorút találtam, hanem a magamé szerint állítottam össze.
Most már remélem, nem kell túl sokat várnom és nekem is lesz kenyérsütőgépem. Alig győzöm várni!:)

Szitya írta...

Nagyon ügyes vagy, Vivi! Le a kalappal! Nekem is nagyon megtetszett Edithnél a recept, de a megvalósításban kicsit lassab vagyok, mint Te!

Puszi,

Szilvi

Natimi írta...

Ügyes vagy Vivien!!!

Guszta és biztosan nagyon finom is volt:)

Puszillak,
Timi