2010/02/21

A változások hete

A héten sok minden történt, számunkra legalábbis, és mindez úgy, hogy nem igazán mozdultunk ki a 4 fal közül.

Az első, amit le kell írnom, az az, hogy már hétfő este csak nagy harcok árán tudtam Kincsőt (!!!) megszoptatni. :( Keddtől meg aztán végképp elutasította az addig kedvenc eledelét. Vettem elő a mélyhűtőből tejet, azt sem ette meg. Teljesen elszomorodtam, hogy lám, eddig tartott. Majd' öt és fél hónapig volt hajlandó szopizni. Szerencsére Zsófi továbbra is ciciből eszik, így nincs veszve a remény. Szükség van még rám. :) Ezek után úgy gondoltam, hogy akkor valóban itt az ideje a szilárd étel bevezetésének, úgyhogy szerdán elkezdtem nekik reszelt almát adni tízóraira. Az első két alkalommal ízlett nekik, szó nélkül megettek ketten egy fél almát, de pénteken már húzták az orrukat, szájukat. :) Íme két kép a szombati almaevésről:

Kincső


Zsófi

A következő, amit feltétlenül meg kell említenem, hogy a Zsófi folyamatosan beszélt! Azért a múlt idő, mert tegnap Kincső kezdett el dumcsizni, Zsozso pedig abbahagyta. De ma megint ő a beszédesebb. :) Erről nem tudtam videót feltölteni, valószínűleg túl nagy volt a fájl, így az marad a mi magángyűjteményünkben. :)

Folyt. köv.

1 megjegyzés:

Natimi írta...

Hát igen,változnak!És nem csak viselkedésben,hanem külsőleg is!Nagyon édesek!...és sokat nőttek megint!:))

Ezek a képek:)Gyönyörűek!!

Puszillak,
Timi

u.i.Remélem azért Kincső meggondolja magát:)