2012/01/31

2 óra a dokinál

De megérte kivárni a sorunkat, mert nem betegek a Lányok. Azért kaptak orrcseppet, azt elhasználjuk, és mire elfogy, remélem, el is múlik mind az orrfolyásuk, mind a köhögésük! Én nem vagyok jobban, megkeseríti ez az eldugult orr dolog az éjszakáimat, nem tudom egyáltalán kialudni magam. Fáj a fülem is, hol a jobb, hol a bal, a szemeim, úgy érzem, mintha be lennének dagadva, szóval ramaty a közérzetem. De a legfontosabb, hogy a Lányok meggyógyuljanak. Nekem más nem számít. Csütörtökre mindannyiunknak egészségesnek kell lennie. És miért pont csütörtökre? Ha eljött az ideje, leírom. :P

Még alszanak a Lányok, azért tudok írni. Tegnap későn feküdtek le, eleve későn értünk haza a dokitól (mert helyettesítés volt, így dupla annyi ember jutott szegény doktornőre - nem is a mi dokink volt), utána kellett még vacsizni, fürdeni, a hisztik kezeléséről nem is beszélve... Kincső felébredt ma reggel 6.12-kor, de mondtam neki, hogy még nagyon korán van, aludjon még egy picit. Azóta is csend van a szobájukban. Lehet, hogy most kiabáltam el!? :) Remélem, nem! :D

2 megjegyzés:

Orsi írta...

Örülök, hogy a Lányok jól vannak! És Te is gyógyulj meg hamar!
Anyósom is az orrdugulással küzd, és nem tud aludni miatta éjszaka. :(
Mi lesz csütörtökön? ;)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De jo hogy meggyogyultak a lanyok,nemlehetett konnyu nekik es nektek sem,nalatok is kikell varni a sort ahogy olvastam,nalunk is neha 3-4 orat is.puszika