2011/07/19

Dolgos szombat és lazítós vasárnap

Jééé, én azt hittem, írtam már arról, hogy még 9-én mennyire másképpen alakult a napunk a tervezettnél! De nem.

Röviden összefoglalva úgy volt, hogy Gáborral elmegyünk vért adni a Vidámparkba és utána egy nagyot játszani, ha már ezt a vérünkért cserébe kedvezményesen megtehetjük. Több alternatíva utána végül a Csilláék jöttek el hozzánk, Zolikával együtt, a Csajszikáinkra vigyázni. Csakhogy közben kiderült, hogy mi is az oka annak a zúgásnak, amit a Jutkáék hallanak lent vagy két hete... Mindig azt hitték, hogy mi folyattuk ki a vizet a kádból, vagy én mosogattam túl hevesen és áztatom éppen őket. De most kiderült, hogy NEM! Hanem csőtörésük van. :( Gábor természetesen lement segíteni megtalálni a törés helyét, amit szinte egyből meg is találtak, szerencsére. Elmentek Árpival hozzávalóért, és meg is csinálták - nem kellett hozzá sok idő, mégis kellett hozzá a Jutka, aki nem hagyta annyiban a dolgot. Nem kevés víz folyt el hiába, de legalább megvan a ludas, ki van javítva. Ugyan a kádjuk az használhatatlan állapotban van, de ennek is a jó oldalát nézik, hogy úgyis jobban szeretnek már zuhanyozni, úh legalább ki lesz cserélve. :)

Csilláék megérkeztek, de közben kiderült, hogy nem megyünk sehova. Nagyon csalódott voltam.

Mi felmentünk pancsolni, Zoli beteg volt, így ő bent maradt pihenni a házban. A gyerekek nagyon jól érezték magukat, aranyosak voltak, nagyon. :) Zolika is élvezte a medencét, jó választás volt idejönniük. Alighogy le lettek a Lányok fektetve, Gábor elment a Tibivel a Metro-ba napellenzőt venni a teraszunk fölé - a régi elszakadt. Közben a Csilláék is hazamentek, én pedig elolvastam ez email-jeimet, amiben láttam, hogy mehetünk a pár napja vásárolt mosogatógépünkért. Na, hallottam is, hogy megjöttek a Gáborék, lesiettem hozzájuk, és mondtam, hogy ne is álljanak be az autóval, mert lesz egy útuk Érdre is a gépért. El is mentek, hazahozták, beüzemelték, ment egy próbamenetet, hátha mégsem működik (mégiscsak használtan vettük, idegenektől), és akkor még vissza lehet vinni, de nem volt gond vele, szerencsére.

Este, altatás után visszajött Tibi, és felszerelték Árpi segítségével a rolót is. Már lámpával kellett világítaniuk, de azért csak befejezték. :)

Ezt a dolgos szombatot követte a lazítós vasárnap, ami kijárt mindenkinek. Végre Apa is velünk volt egész nap, Papa kitalálta, hogy süssünk húst, meghívtuk Tibit is, aki ugye előző nap sokat segített, de még ha nem is segít ennyit, akkor is meghívjuk, szerintem. :)

Vasárnap is ragyogó időnk volt, azóta is, kezdem megszokni, hogy végre nyár van… :) Pancsoltunk nagyokat a Lányok medencéjében, fent, amit nagyon élveztünk mindannyian. Megkockáztatom, hogy Zsófi élvezte a legjobban, a legtovább. Nagyon jó kis szórakozásnak találta, hogy Apát locsolja, Apa pedig sikongat, mint aki megijedt, vagy mint akinek hideg a víz. J Egy idő után Kincsőnk is csatlakozott a mókához, locsolta az Apját, majd elkezdték egymást locsolni, fröcskölni, saját magukat (fejüket) lelocsolni. Közben hatalmasakat kacagtak. Öröm volt hallgatni. Nagyon édesek voltak! :)


Ilyen vidáman, jókedvűen ért véget a hétvége, ami nem is kezdődött olyan jól, mint ahogy terveztük. :) 

Képek később, mert most Bánkon vagyok, Apa nélkül, Anyuékkal, Csajokkal, és a mobilinternet itt nem annyira jó, mint azt szeretném, de amire kell, arra működik, más nem számít. :) Szóval, képek később.

1 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat ez tenyleg erdekesen alakult, Hat pont olyan jo lett minden ahogy nem terveztetek.Hus sutes,locsolas az klasz lehetett.A csajok biztosan elveztek,remelem sokaig fog menni az uj mosogepetek.puszika