2011/03/11

Oltás utáni napunk

Nem hittem volna, de a finisben "buktak" el a Csajok. Nem is tudom, hogy eldicsekedtem e anno, hogy semmi bajuk nem lett az oltásoktól. Mindig nagyon örültem ennek, hiszen még a mindenki által brutálisnak beharangozott 15 hónapos oltás se kottyant meg Nekik. Erre ez a hosszú ideig utolsó oltás betett a szervezetüknek.

Tegnap "csak" hőemelkedésük volt a Lányoknak, ma viszont mind a ketten belázasodtak. Azt már írtam, hogy reggel korán ébredtek, így 8.40 körül már ismét ágyban voltak. Bevallom, nem mértem lázat Nekik, mert úgy láttam, nem lázasak. Kincső bő 2 órát, Zsófi több, mint 3 órát aludt. Kincső jókedvűen ébredt, játszottunk, nevetgélt, de ha elmentem pl. a hálóba az egyik ott felejtett játékért, sírva sietett utánam. De ettől eltekintve nagyon jókat játszottunk, míg Zsófi is fel nem ébredt. Amikor már Zsozsóka is ébren volt, feljött a Jutka, volt egy kis ideje, így játszottunk tovább. Aztán eljött az ebéd ideje. Gáborral mi ebédeltünk, Jutka a Csajokat etette. És még mielőtt bárki azt gondolná, milyen bunkó vagyok, hogy ÉN eszem, míg a Nagyi Unokákat etet, elárulom, hogy meg lett kínálva, de ment a kis programjára, és előtte nem akart enni, ezért etette Ő a Csajszikákat. Szépen ettek a levesből, de másodikat nem kértek, még nutellás kenyérrel is próbáltunk kedveskedni Nekik, de csak Kincső evett. Amikor megint újra egyedül voltam, és idejét láttam egy újabb alvásnak, a peluscsere alkalmával megmértem Zsófi lázát, és bizony 38,2-t mutatott. :( Mivel még nem voltak lázasak, ezért nem nagyon vagyok jártas a lázcsillapításban, így jobbnak láttam a gyerekorvos tanácsát kikérni. Aki szabin van, mint kiderült. Mindegy, beszéltem másik orvossal, ami szintén megnyugtatott. Zsófi kapott egy kúpot, majd ment aludni. Kincső nem volt lázas, Neki "csak" hőemelkedése volt, 37,4. Ő is ment aludni. Egy nyekkenésnyi ellenvetésük sem volt.

Megint aludtak 2 órát. Most Kincső tűnt nyűgösebbnek, nagyon csillogott a szeme, megmértem a lázát. Pont 38 fokos volt. Nem adtam Neki kúpot, gondoltam várok még, hátha lemegy. Hát nem ment le, sőt. Estére felment 38,2-re, Zsófié viszont lement 37,1-re. Végre egy jó hír az elmúlt két napban. Szépen vacsiztak különben, nem volt panasz rájuk. Rengeteget ittak, egész nap, de vacsinál főleg. Kincső kapott kúpot éjszakára, Zsófi nem.

Remélem, holnap már semmi bajuk nem lesz!!!!! Megyünk Fótra, mi "vigyázunk" az állatokra, míg Anyuék pancsolnak Hajdúszoboszlón. :) Kedden jövünk haza, lehet, hogy írok addig, nem tudom, nem ígérek semmit. :)

Egyébként ilyen kis huncutkák:

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Tenyleg huncutkak,nahat hogy te elszoltad magad. Hat lehet ez az oltoanyag erosebb volt es muszaly volt nekik belazasodniuk,De nem nagy lazak es fo hogy jobban vannak,esznek es isznak is,persze alszanak is,meg a jokedv.Erezetek nagyon jol magatokat es ne lazasan jatszatok,remelem minden rendbe jonn es laznelkul indultok utnak.puszika

Orsi írta...

Sajnálom a lázat, de igazad van, tényleg szerencsések vagytok, hogy eddig nem volt ilyen problémátok. És tök jó, hogy tapasztalatlan vagy lázcsillapításban! :) Nagyon édesek a lányok, főleg a tévézős-cumis képen, olyan puszilgatnivalók! Lázcsillapításra én Nurofent szoktam használni, de ha ettől nem megy le, illetve éjjelre én is a kúpot vetem be.
Az oltásokkal szerencsére nálunk sem voltak nagy gondok, illetve Sára az első után, két hónaposan belázasodott, én meg persze tök para voltam, még mindig emlékszem arra az éjszakára. Borcsinak meg sem kottyant, de hát ugye ő a nagyobb. A következő oltás után már csak hőemelkedése volt Sárának, de akkor már előre adtam lázcsillapítót is neki (vagyis nem előre, de az oltás után rögtön, anélkül, hogy megvártam volna, hogy felmenjen a hője). Ja, és én is borogattam nekik az oltások helyét. A 15 hónapos oltás az én lánykáimnak sem okozott semmi gondot szerencsére, pedig én is féltem, annyian elrémisztettek. A mostani, 18 hós helye viszont Sárának borzalmasan bekeményedett és nagyon piros volt, több napig borogattam neki, és még ma is éreztem egy borsónyi duzzanatot. :(
A tévézéssel hasonlóan vagyunk mi is, nem érdekli őket, mondjuk nem is akarom. Csak amikor mi nézzük, akkor esetleg odapillantanak, de még sosem kapcsoltam be nekik szándékosan. Ráérünk!
Na elég volt ennyi belőlem. Remélem, minél előbb kiheverik az oltás következményeit, jobbulást nekik! :)

Orsi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

merre vagytok meg mindig foton?