2011/03/24

Apa névnapja

Ma van Gáborom neve napja.Ha már ajándékkal nem készültem, gondoltam sütök Neki egy túrótortát. Elrontottam. Nem volt itthon több keményítő, úh. úgy döntöttem, cukrászdából hozzuk az édességet. Ilyet se nagyon csináltam még. Se ajándék, se süti, "csak" mi vagyunk. Lányok csak úgy adják Neki az igazi cuppanós puszikat, igyekszem én is kedves lenni, nem zsörtölődni (eléggé vacak állapotban vagyok, de erről majd külön), úh. remélem, ezektől a hiányosságoktól még szép a napja!? :)

Drágám, ne haragudj, bepótolom, ígérem a mai nap elmaradásait! :) Azért szerencsére azt tudod, hogy nagyon szeretlek, szeretünk, és ennél több nem is kell az ember boldogságához. UGYEEE? :)

Nagyon boldog névnapot kívánunk sok sok szeretettel! 

a TE, Téged nagyon szerető, Családod :)


3 megjegyzés:

Magdi írta...

Szegény Vivikém!
Nem elég, hogy nem érzed jól magad a megfázás miatt, még a süti is összefogott ellened!!?
De igazad van: az a fontos, hogy a szeretetben nincs hiba, abból van bőven :D
Ezúton is én is kívánok Gábornak nagyon sok boldogságot, békességet, egészséget!
Puszillak benneteket a gyönyörű gyermekeitekkel együtt. Igen jó lett a hajuk!

Névtelen írta...

ja Apukát ignoráljuk, bezzeg ha fordítva lenne, vazzzzz :-)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Utolag kivanunk Gabornak nagyon boldog nevnapot,ami biztosan boldog volt ahogy titeket ismerlek,es nem a torta vagy az ajandek a fontos hanem a szandek,es a szeretett, ami koztettek van,es a ket gyonyorusegetek.puszika