2011/03/10

Nagyi farsangja 1. rész

Jutka Nagyi ismét farsangozott, és a legszívesebben én is elkísértem volna Őt családostól, mert olyan jó hangulatúak szoktak lenni ezek a bulik, hogy meg voltam győződve, most is fergeteges bulit csapnak, sok sok nevetéssel. Természetesen így volt. :) A farsangi bulit idén is Bánkon rendezték meg, megfűszerezve egy jó kis túrával - merthogy ez farsangolás a túracsapattal történt.

Idén Jutka a Szilvi barátnőjével közösködött, ami a produkciót illeti. Beöltöztek lónak, majd miután azt hitte a Nagyérdemű, hogy ennyi, vége is a bemutatónak, jött a lényeg, a táncos előadás. :) Én többször is láttam a gyakorlást, nagyon lenyűgözött. Egyébként szerintem, minden túlzás nélkül, az Ő produkciójuk volt magasan a legjobb az összes közül. De most beszéljen helyettem a kép, valamint a videó.

A túra csapat neve Kóborló - ezért aranyos, hogy a lónak is ez lett a neve. :)

Ezen a videón még a lovas jelenet látható. Kincsőnek ez volt a kedvence. Vagy 20x le kellett játszani miatta, mert folyton panaszkodott, hogy miért ment el a ló. Persze nem szó szerint így, de ez volt a lényeg. :)

Következő részben pedig maga a táncos videó lesz láthatóóóóóó! :)




1 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat ez csuda klasz volt,otletes is.puszika