2010/11/30

Lehullott az első hóóóóóó!

Szombaton, kedves majdnem Sógornőm születésnapján lehullott az idei tél első hava. Mi nem számítottunk rá, ezért igen meglepődtem, amikor Gábor mondja, hogy minden csupa hó. Én imádom a havat, a vele járó hideget már kevésbé, de hát ez már csak így van, nincsen öröm üröm nélkül. :) Egyből nagy izgalomba jöttem, kb. akkorába, mint amekkorába a Csajok fognak jönni pár év múlva, reményeim szerint, az első hó láttán. :)) Lányokat gyorsan megitattuk, mert az az első, miután felébredtek, majd a pizsijükre egyből vastag zoknit és nadrágot húztam és vittem ki Őket a teraszra, hogy nézzék meg közelről, mi is ez a nagy és sok fehérség, ami beborított mindent. Biztosan tetszett Nekik, de a hideg része eltántorította Őket a mélyebb megismerkedéstől. :P



Kb. ennyi is volt a hóval való első ismeretség, mert szombaton hivatalosak voltunk a Nagymamámhoz ebédre, ahonnan mire hazaértünk, a Csajok fáradtak voltak, mentek aludni, délután pedig nem is tudom miért nem mentünk ki. 

Nincsenek megjegyzések: