2014/09/08

Farsang

Idén 3x is sikerült megülniük a Lányoknak a farsangot. És mind a 3 helyen imádták, élvezték, ami számomra külön öröm. :)

Első körben az utcában lévő Művelődési Házban ölthették magukra kiválasztott jelmezüket Csajocskáim. Nagy szerencséjük van, mert pár évvel ezelőtt kaptak egy zsák jelmezt az egyik kedves volt munkaadó családomtól. Igazából abból öltözködnek évről-évre, úh nagyon nem jön össze nekem az a dolog, hogy majd ÉN alkotok valamit, pedig annak idején, amikor láttam, hogy mennyire lelkesen készült Szilvi a Lányai farsangjára, éjt nappallá téve csinálta az ötletes jelmezeket, én is arra vártam, vágytam, hogy majd nemsokára ugyanezt tehessem. Talán a nagycsoportban kibontakozhatok... De hogy ne térjek el a tárgytól, mint ahogy folyton megteszem, mentünk a műv.házba bulizni. Sikerült elcsábítanunk a Csajok barátnőjét, Vivit, aki anyukájával szintén eljött, és nagyon jól érezte magát. Kincső és Zsófi hiába vannak ketten, olyan szégyenlősek, hogy csak na. Folyton fogni kellett a kezüket, a körtáncba be kellett állnom, pedig ők aztán már ismerik a dörgést... Vivi meg egyből feltalálta magát. :)







Aztán a Kincső 2 napra rá belázasodott,, másnap Zsófinak is hőemelkedése volt, úh majdnem úgy volt, hogy is mennek az ovis farsangra, de végül a farsang előtti napon már láztalanok voltak, így mehettek bulizni. Szerencsére idén is fotózhattam. Tavaly bepofátlankodtam, de idén már szívesen vették a jelenlétemet. :) De csak a fényképezés erejéig maradtam bent, utána hagytam a csoportot kibontakozni. Kicsit beleshettem, milyen az, amikor tánciznak, nevetgélnek, fesztelenek. Jó volt őket ilyen közegben is látni. :)








Na, aztán volt egy itthoni farsangi buli is, mert a Lányoknak annyira bejött ez a farsangozás, hogy kérték, csináljunk mi is egy farsangi bált. Csoda, hogy el tudtak jönni a meghívottak, mert igencsak pár nappal az esemény előtt szóltunk mindenkinek - mivel hirtelen ötlet volt az egész. Ettől függetlenül remekül sikerült. Az eszem-iszom-dínom-dánom-on kívül volt sok játék, ahol hol csapatokba rendeződve, hol egyénileg, de megmutathatták, hogy milyen ügyes gyerekek is ők. És tényleg azok voltak. Volt szoborrá változós, párnafoglalós (szék helyett), labda a térd között és elmenni vele a vödörig, majd vissza, más már nem is jut eszembe. Én, személy szerint szintén nagyon élveztem ezt a bulit. :)








Hozzáteszem, a Gyerekek is tündériek voltak, úh jó kis vendéglistát állítottak össze a Lányok. :)

Nincsenek megjegyzések: