2014/09/08

Betegségek éve

Legalábbis ahogy indult az év, meg ahogy folytatódott az első fél évben. Remélem, a vége jobb lesz...

Van egy listám, mert már annyi volt a betegség, hogy feljegyeztem őket a naptáramba.

- január 5-én Kincső került be a János kórházba rota vírussal (bár nem mutatták ki konkrétan, mert elfogyott a teszt...). Másnap már Zsófi is velünk töltötte bent az éjszakát. 10-én mehettünk haza. VÉGRE. Borzalmas volt, de azt hiszem, erről írtam is.

- Lányok a következő héten itthon voltak, majd január 20-án mentek először oviba.

- január 24-25 hányás, hasmenés, 31-ig itthon voltak.

- február 9-én Kincső lázas, 10-én hőemelkedése mind a kettőnek, 13-14-én itthon maradtak (gondolom, h a farsangi bulijukra ne betegedjenek le).

- február 20-tól Lányok megint itthon, 22-én Kincső kötőhártyagyulladásos lett, Zsófin 28-án jött ki. Természetesen nem mentek oviba.

- február 28-ától Kincső lázas 2 napig

- március 4-én háziorvos ÉS szemészet Zsófi bal szeme miatt (folyton bement a szemgolyója az orrához). Ismét ovimentes hét.

- március 5-e Kincső vérvétel, Kincső hőemelkedés

- március 6 - Heim Pál, mert katasztrofális volt a Kincső vérképe, a dokink meg elutazott egy hétre... Kincső hőemelkedés

- március 7 - Lányok elkezdték kapni a szemcseppet (nem mehetnek napra), Kincső pluszban a vérképére kapott fülcseppet és antibiotikumot.

- március 13 -szemészet, Zsófi szemcsit kap (másnap kész is), Kincső nem. Utána egyből át a Heim Pálba. Ahol megállapították, h ki kell venni a Kincső manduláját.

- március 14-e - dokink visszajött a szabiról. Nem akartam elhinni, h tényleg ki kell venni a gyerek manduláját... Na meg CSUPA VÖRÖS FOLTOS KIÜTÉSES VOLT A KINCSŐ. Azt hittem, én ezt már nem bírom tovább. Kész voltam. Dokinknak megmutattam a vérképet, mondtam, h milyen antibiotikumot kapott a gyerek, megnyugtatott, h allergiás reakció a kiütés, ez a gyógyszer a gyerekek 95%-ánál ilyen hatást vált  ki (szuper!), és amúgy tök feleslegesen kapott gyógyszert, merthogy a CSÓKVÍRUST kapta el, amire nincs ellenszer, majd elmúlik, de legalább többet az életben nem kapja el. Nem lehet tudni, kitől hogyan, mikor kapta el, mert a hordozón nem is biztos, h kijön. Ezután hetente mentünk vérvételre. :(

- március 18-a vérvétel Kincsőnek.

- március 24-e Zsófit elvisszük oviba, mert már jó ideje nem volt. Másnap ovis fotózás volt.

- március 28-a vérvétel - végre rendbejött a gyerek!!!!!!!!!!!!!

- március 31-április 2-ig oviba jártak, majd mivel itt voltak a Tücsiék, nem mentek 2 napot. DE:

- április 4-én hányt a Kincső.

- április 5 - Kincső hasmenés, Zsófi erős hányinger, estére köhög, másnap ugyanez, hétfőn még rosszul vannak, úh kimarad a keddi ovis színház. CSAK 10-én (csütörtökön) mentek oviba.

Ennyi. Június 6-án mentek utoljára oviba, addig már nem volt semmi. Végülis akkor nem is volt fél év... Igaz, nyáron a Zsófinak volt egy makacs köhögése, ami 6 hétig tartott és nem hozta rendbe semmilyen gyógyszer, de végül azon is túlestünk.


Nagyon rossz volt megélni ezt a sok nyavalyát, remélem, hogy nem jön vissza ez a beteges időszak!!!!

Nincsenek megjegyzések: