2012/05/10

Munka

Már többször belefogtam ebbe a bejegyzésbe (is), és hát ez is összefügg a Csajokkal, hiszen valamilyen szinten változást hozott az életükbe, hogy Anya is elkezdett "dolgozni". Hm... már nem is tudom, mikor szórtam szét az első adag szórólapokat, amin hirdettem magam. Mint német tanár. Nem jött rá választ. Aztán alakítottam a szövegen, és szétment egy újabb adag szép, színes szórólap. Ebből aztán lett egy tanítványom. Akire egyben vigyázok is. Sőt, mondhatnám, hogy inkább vigyázok rá (és az öccsére), mint hogy tanítom, mert nincs sok kedve a némethez, vagy csak a tanuláshoz, nem tudom. DE meg is értem, mert angol oviba jár(nak), és lehet, hogy sok lenne Neki rögtön utána németezni. Heti két délutánt vannak itt a Fiúk, 6 és 4 évesek, különben, és nagyon jól kijönnek a Lányokkal. Sőt, mióta ők vannak, azóta sokkal jobb a Csajszik étvágya (merthogy általában itt vacsiznak). :) Igen, nálunk vannak, nekem ez így sokkal praktikusabb, jobban feltalálom magam itthoni környezetben, mint náluk tenném. Meg inkább Ők fordítsák feje tetejére a házat, mint a mi Lányaink az Ő házukat. :)

Tehát, így jött, hogy német tanítás helyett újra bébiszitterkedek. :D 

Gondoltam rá, hogy újra szórok szét egy adag szórólapot, de mivel itt a nyár, lassan vége a sulinak, nincs sok értelme, majd augusztusban újra megpróbálkozom vele, hátha nagyobb keresletet sikerül elérnem. :) Addig is gyártottam egy adag bébiszitteri szórólapot is, hátha arra jobban kapnak a gyerekes szülők... :)

Képet nem teszek fel, hiszen nem az én csemetéim, nem sérthetem meg a jogaikat. :)

1 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Anya te nemetett tanitasz de ugyes vagy, vegulis te jobban szereted a bebisziterkedest vagy nem?
Hu elsem tudom gondolni hogy 4 gyereked van neha, a lanyok biztosan imadjak a fiukat es jokat jatszanak egyutt.puszika