2012/05/10

Bábszínház

Úgy döntöttem, nem időrendi sorrendben fogom írni a bejegyzéseket, így is úgy is el vagyok velük maradva, örülök, ha sikerül egyet, egyet lejegyeznem. :)

Véletlenül úgy jött ki, hogy április 14-én és 15-én is színházba mentünk a Lányokkal. Anyu ajándékozta a jegyet nekünk a szombati előadásra, ami a Pecsa-ban volt, a másnapira viszont én vettem, tudatosan.

Robin, a Hód (tartalom)
Nagy izgalommal készültünk életünk első közös bábszínházi előadására. :) Kicsíptük magunkat, ahogy illik, frissek voltunk, és már nagyon vártuk az előadást, amit végülis egy hód (jelmezbe bújt férfi) mesélt el nekünk. Sikerült az első sorban helyet foglalnunk, aminek nagyon örültünk. Az elején. :P Mert kicsit hangos volt a zene és ettől picit féltek a Lányok. Amúgy nagyon bátrak és vagányak voltak. Már az előadás előtt járkáltak, haverkodtak hol a díszlettel, hol más gyerek plüss állatával. Szóval, nem kellett félteni Őket. :) Jópofa előadás volt, és nem is lett volna semmi gond vele, ha egy kicsit barátságosabban néznek ki a bábfigurák. De a Lányok jól bírták, és simán odamentek a díszlet részét képező "fához", megsimogatni a törzsét, majd a róla lecsüngő almákat. A végén kicsit elsírták magukat, mert a zene rájuk ijesztett, DE ennek ellenére és hetekkel később egyszer csak felhozta Zsófi, hogy szeretné megint megnézni a hódot. :)

Marcipán cica (tartalom)
Számomra nem volt ismeretlen a Marcipán cica, noha csak egyszer láttam, de a zenéjét évekkel ezelőtt álmomból felébresztve is kívülről tudtam. :) Ugyanis Panka, aki az első itthoni bébiszitter-gyerekem, számára a Marcipán cica egy olyan előadás volt, amit nem győzött megnézni, és otthon hallgatni, eljátszani. Az imádata átragadt rám is, hiszen valóban nagyon kellemes dallamú az egész előadás, csak jót tudok róla mondani, és hát igen, a Marcipán cica és gazdái, Kati és Tomi a mi Lányainkat is elvarázsolták, így tuti visszatérünk a Bábszínházba még egy párszor. :)

Fényképet nem találtam a bábszínházas napokról, de hogy azért valamit mégis tegyek be, egy pár előtte napokban készült kép:





1 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De klasz napotok volt,ketszer is szinhazba voltatok,klasz lehetet a bab eloadas,mi is egyszer voltunk a Szabinaval,megneztuk a Ludas Matyit,picike volt meg kb 2 eveske de imadta,a zenne nala is rosz hatast okozott.puszika