2011/09/26

Fogas esés

Ha tud nekem valaki ötletet adni, hogyan lehet kivédeni az eséseket, szóljon! Köszönöm előre is. Zsófink folyton összetöri magát. De komolyan. A legtöbbször olyan terepen, ahol egy nap vagy 50x el/átmegy. Pár hete a teraszról jött be, és valahogy megbotlott és az egész arcával lefejelte az ajtófélfát, közben persze a lábát is lehorzsolta a küszöbben. Előtte 1-2 nappal a vasalódeszkából kiálló vascső/rúdba fejelt bele hátulról. Ez csúnyán vérzett is, és napokig nem tűnt el. Most nem jut eszembe több régebbi balesete, de a lényeg, hogy folyton összetöri magát.



Tegnap csúcspontjára érkezett az eséseinek, remélem, legalábbis, ugyanis úgy pofára esett - már elnézést a kifejezésért, de valóban az arcára sikerült landolni -, hogy az első két fogából kitört 1-1 jókora darab. Nem akartam elhinni, amikor megláttam. Semmit nem csinált előtte, csak hátrafordult a Papának integetni, és ahogy visszafordult, eltaknyolt. Sírt, megvigasztaltam, de akkor még nem gondoltam, hogy ennek ekkora következménye lesz.

Elgondolkoztam, hogy talán nem ártana már most csináltatni Neki fogvédőt, mint a boxolóknak is van. :( Szóval a mi kis gyönyörű mosolyú Zsófinknak recés fogas mosolya lett. És akkor még örülhetek, hogy ezek csak tejfogak...

Amikor még szép ép kis fogacskái voltak...

2 megjegyzés:

Magdi írta...

Drága Gyermekeim! Tanácsot nem tudok adni esés ellen, hiszen drága jó édesanyja is állandóan tőrte-zúzta magát. Hiába figyelt rá minden szempár, kevés volt. Mindenkit kijátszott :(
Sajnos bele kell törődni, ezzel kell élni, el kell fogadni ilyennek. És örüljünk, hogy legalább Kincső megússza az eséseket következmények nélkül!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Szegeny kis Zsofi,hat nem tudom mi lehet a megoldas,de minden gyerek esik sokat, Szabina is ilyen volt de kinotte es jelentem mind az osszes tejfoga eppen megvan meg.puszika