2011/09/26

Fogas esés

Ha tud nekem valaki ötletet adni, hogyan lehet kivédeni az eséseket, szóljon! Köszönöm előre is. Zsófink folyton összetöri magát. De komolyan. A legtöbbször olyan terepen, ahol egy nap vagy 50x el/átmegy. Pár hete a teraszról jött be, és valahogy megbotlott és az egész arcával lefejelte az ajtófélfát, közben persze a lábát is lehorzsolta a küszöbben. Előtte 1-2 nappal a vasalódeszkából kiálló vascső/rúdba fejelt bele hátulról. Ez csúnyán vérzett is, és napokig nem tűnt el. Most nem jut eszembe több régebbi balesete, de a lényeg, hogy folyton összetöri magát.



Tegnap csúcspontjára érkezett az eséseinek, remélem, legalábbis, ugyanis úgy pofára esett - már elnézést a kifejezésért, de valóban az arcára sikerült landolni -, hogy az első két fogából kitört 1-1 jókora darab. Nem akartam elhinni, amikor megláttam. Semmit nem csinált előtte, csak hátrafordult a Papának integetni, és ahogy visszafordult, eltaknyolt. Sírt, megvigasztaltam, de akkor még nem gondoltam, hogy ennek ekkora következménye lesz.

Elgondolkoztam, hogy talán nem ártana már most csináltatni Neki fogvédőt, mint a boxolóknak is van. :( Szóval a mi kis gyönyörű mosolyú Zsófinknak recés fogas mosolya lett. És akkor még örülhetek, hogy ezek csak tejfogak...

Amikor még szép ép kis fogacskái voltak...

2 megjegyzés:

Magdi írta...

Drága Gyermekeim! Tanácsot nem tudok adni esés ellen, hiszen drága jó édesanyja is állandóan tőrte-zúzta magát. Hiába figyelt rá minden szempár, kevés volt. Mindenkit kijátszott :(
Sajnos bele kell törődni, ezzel kell élni, el kell fogadni ilyennek. És örüljünk, hogy legalább Kincső megússza az eséseket következmények nélkül!

Veres Izabella írta...

Szegeny kis Zsofi,hat nem tudom mi lehet a megoldas,de minden gyerek esik sokat, Szabina is ilyen volt de kinotte es jelentem mind az osszes tejfoga eppen megvan meg.puszika