2013/01/05

Óév búcsúztatója Újév köszöntője

Nálunk EGY esemény köti össze a két alkalmat, ugyan nem egy személyhez kötődik, és ez nem más, mint a házunkban otthonosan mozgó BÁRÁNYHIMLŐ. Egyfolytában szedi áldozatait. Első a Kincső volt, december 20-án jelentek meg kis testén az első pöttyök, majd másnap a Zsófin is. Szerencsére. Hiszen nem tudhattam előre, hogy alig lesznek pöttyök a Kikin, nem tudhattam előre, hogy észre sem fogja venni, hogy bárányhimlős, maximum abból, hogy beadom Neki a Fenistil cseppet, meg Betadine szappannal van az esti zuhanyozás, bizony, és nem fürdés. Talán ez volt a legrosszabb számára. Aztán másnap a Zsófin is megjelentek a pötyikék, szintén olyan "kellemetlen" mellékhatásokkal, mint a Nővérénél. Úgyhogy nagyon, de nagyon szerencsések voltak mind a ketten. Meg mi is, igazából. Aztán jött a karácsony, 26-án elutaztunk a Tücsiékhez, majd január 2-án hazajöttünk, és az várt ránk, hogy a Papa, Árpi Papa nincs jól. Fáj a lába, csupa viszkető kiütés. Mint kiderült himlős. :( Hm... Gáborom 3-án este belázasodott. 4-én egész nap lázas volt, ma reggelre elborította a testét a himlő... Elég ronda, sőt!!! Elméletileg volt már bárányhimlős, tehát lehet, hogy most rózsahimlős. Ezt persze nem doki mondta, csak úgy tudjuk, hogy kétszer nem lehet a bárányhimlőt elkapni. No mindegy is igazából, hogy micsoda, lényeg, hogy a himlő beköltözött hozzánk és nagyon jól érzi magát nálunk. Én viszont nagyon örülnék, ha elköltözne végre, mert először egy bábszínházi előadást kellett miatta lemondanunk, most meg egy pihenős, fürdőzős hétvégét. :( De persze ezek még mind nem annyira rosszak, mint maga a betegség megélése. Árpit és a Gábort különböző formában, de megviseli a  nyavalya. Remélem, hamar túllesznek rajta! Addig is ápolom Őt/Őket, amennyire tőlem telik. :)

3 megjegyzés:

Baranyai Zsuzsanna írta...

OOOOOOH!
Először is BUÉK és tök jó hogy hallunk felőletek :) bár nem a legjobb híreket :(
Szerencsés vagy hogy a lányok egyszerre és gyengébb lefolyásút kaptak el...,mert bizony vannak durva esetek is, ami a felnőtteket illetik, sajna előfordulhat hogy elkapták, hiába voltak már korábban...nálunk is volt erre példa a családban nem olyan rég. Felnőttkorban ezt övsömörnek hívják és olykor eléggé fájdalmas is tud lenni....érdemes elmenni vele a dokihoz is akár, mert ideggyulladás is lehet. (nálunk egy idősebb családtag - nagy/dédimama kapta el, hónapokkal ezelőtt és még mindig vannak tünetei -
http://www.hazipatika.com/betegsegek_a_z/ovsomor/220
Jobbulást mindenkinek!!!
puszik
Zsuzsa

Orsi írta...

Jobbulást a férfiaknak, és boldog új évet! Tök jó, hogy a lányok ilyen könnyedén estek túl a betegségen, szerencsések vagytok! Én beadattam a védőoltást az enyémeknek, mert én nagyon tartok ettől a betegségtől. Én úgy estem át rajta, hogy nem voltak pöttyeim, sőt, semmilyen tünetem, csak a terhesség elején vérvételből állapították meg, hogy védettségem van ellene. A férjem viszont 18 évesen volt himlős és elég rosszul viselte, maradtak is nyomai, főleg az arcán. Remélem, Gábor nyomok nélkül megússza, és a Papa is! De azért szerintem is jó lenne orvosnak megmutatniuk magukat! :)) Minden jót! :)
Neked hogy ízlik a munka? És a lányok úgy általában hogyan reagálnak az ovis vírusokra, megbetegedésekre? És szeretnek járni?

sedith írta...

Vivien, boldog, egészséggel teli újévet kívánok nektek, és azt, hogy egyszer s mindenkorra elhallgassanak a bárányok!!!
Mi nem voltunk ilyen szerencsések, a két lány pont két hét különbséggel kapta el, és Borókánál sokkal rosszabb volt. :(