2011/10/14

Süti, süti - mézeskalácsot

Húúú, teljesen véletlenül találtam rá a következő képekre, amik még akkor készültek, amikor itt voltak a Tücsiék... Lányokkal szerettem volna kipróbálni a sütést, de egyedül nem mertem, így már előre elterveztem, hogy a Tücsi lesz az áldozati alanyom. :) A mézeskalácsot azért választottam, mert ha szerették volna megkóstolni a tésztát, nem akartam valami nyers tojásosat adni a kezükbe. Még sosem csináltam különben mézeskalácsot, egy elég könnyű receptet választottam, finom is lett, Lányok sem ették a nyers tésztát, úh teljes volt a siker. Beszéljenek a képek helyettem:




ÉS amit csináltak, a legszebb, CSAK az Ő kezük munkáját eltettem emlékbe. :)

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

A kis ugyes szakacsok, cukraszok,nagyon edesek a kis kopennyukbe.Biztosan fincsi volt a mezes kalacs.pusz

Vivien írta...

Fincsi volt, bizony. El lett téve karácsonyra. :)