2010/07/08

Áll a baba, áll...

Írhattam volna nevet is a "baba" helyett, de az az igazság, hogy kivételesen mind a két gyerekünk egy napon állt fel először magától. És mind a ketten ezt az ágyacskájukban tették. Annyi a különbség, hogy reggel Zsófi lepett meg így engem, este pedig Kincső mutatta meg a Nagyinak, hogy ő is fel tud állni egyedül. Sajnos csak Zsófiról készült kép, de holnap lesz Kincsőről is. Ma csak azért nem tettem meg, mert éppen a vacsijukat készítettem, és üvegekkel a kezemben rohantam be, hogy megcsodáljam és megtapsoljam Őt is. :)

Képek majd együtt jönnek. :)

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Gratulalunk a csajoknak az allashoz,hu anya ezutan mar ulni sem fognak csakis allni,majd meglatod,Julia kb masfel honapja hogy all,de azota is csak all minthogy uljon vagy fekudjon.Varjuk nagyon a kepeket.puszika

Noémi írta...

Gratulálok, várom a képeket!